سوالات کنکور

سوالات کنکور زبان ۹۹ به همراه پاسخنامه + دانلود pdf

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور زبان ۹۹ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سوالات کنکور زبان ۹۹

در این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور زبان ۹۹ (نظام جدید) همراه با پاسخنامه کلیدی جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود سوالات کنکور زبان ۹۹ همراه با کلید اولیه(نظام جدید)

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور زبان ۹۹ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور زبان ۹۹ به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان نظام جدید آورده شده است.

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور سراسری ۹۹ هر گروه آزمایشی امتحانی شامل یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. دفترچه سوالات عمومی کنکور زبان شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب ۴، زبان عربی با ضریب ۲، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب ۳ و زبان خارجی با ضریب ۲، دفترچه دوم شامل سوالات زبان تخصصی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است.

داوطلبان در صورت کسب آمادگی لازم جهت پاسخگویی به سوالات کنکور زبان به راحتی می توانند به سوالات عمومی و اختصاصی کنکور زبان ۹۹ پاسخ دهند. تعداد سوالات و مدت زمان پاسخگویی به هر درس در صفحه اول دفترچه سوالات درج شده است. در ادامه لینک دانلود دفترچه سوالات کنکور زبان ۹۹ را برای داوطلبان کنکور زبان نظام جدید قرار داده شده است.

دانلود سوالات عمومی کنکور زبان ۹۹ نظام جدیدdownload icon - darsjet
دانلود سوالات اختصاصی کنکور زبان ۹۹ نظام جدیدdownload icon - darsjet
دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور زبان ۹۹ نظام جدیدdownload icon - darsjet

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید

 کنکور زبان ۱۴۰۰
کنکور تجربی ۹۹
کنکور زبان ۹۸
کنکور ریاضی ۹۹
کنکور انسانی ۹۹
کنکور هنر ۹۹
کنکور زبان ۱۴۰۱

دانلود سوالات کنکور دی و تیر انسانی ۱۴۰۲ + پاسخنامه
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا