سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور زبان ۹۸ به همراه پاسخنامه + دانلود pdf

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور زبان ۹۸ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود سوالات کنکور زبان ۹۸

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور زبان ۹۸ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی ۹۸ به همراه کلید اولیه  جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان نظام جدید آورده شده است.

داوطلبان کنکور زبان پس از برگزاری آزمون در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری زبان خود هستند . سوالات و پاسخنامه کلیدی کنکور زبان چند روز بعد از برگزاری کنکور در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و از این طریق امکان محاسبه درصد دروس و شانس قبولی را در اختیار داوطلبان زبان قرار می دهد .

دانلود نمونه سوالای کنکور زبان ۹۸ و بررسی سوالای اون خیلی به داوطلبا کمک می کنه . اونا با بررسی هر درس می تونن خودشون رو محک بزنن و نقاط ضعف و قوتشون رو متوجه بشن . برای همین ما تو ادامه این مقاله نمونه سوالات کنکور زبان سال ۹۸ رو با پاسخنامش گذاشتیم . پس اگه شما هم میخواین خودتون رو قبل از شرکت تو کنکور محک بزنین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین چون براتون یک دسترسی راحت به این نمونه سوالات گذاشتیم .

خیلی از داوطلبایی که برای کنکور زبان حسابی خوندن برای این که دستشون بیاد که تو کدوم درسا ضعف دارن و تو کدوم درسا خوب جواب گرفتن دنبال اینن که نمونه سوالات کنکور سالای قبل رو دانلود کنن و خودشون از خودشون آزمون بگیرین جوری که انگار سر جلسه کنکور واقعی نشستن . بعدشم جوابایی که دادن رو با پاسخنامه کنکور زبان ۹۸ مقایسه کنن .

با دانلود نمونه سوالات کنکور زبان ۹۸ و بررسی درس به درس سوالا هم یک مقدار از استرسشونو می تونن کم کنن هم این که می تونن حواسشونو به زمان بندی هر درس بیشتر جمع کنن و ببینن آیا می تونن به هر درس طبق همون زمان بندی که داره جواب بدن . ​برای همین ما در ادامه لینک نمونه سواالات کنکور ۹۸ رو با پاسخنامه کلیدی گذاشتیم .

دانلود سوالات کنکور زبان 1401 همراه پاسخنامه
مطالعه

در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد دفترچه سوالات کنکور ۹۸ زبان می پردازیم. دفترچه سوالات کنکورزبان ۹۸ در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکور ۹۸ زبان در اختیار داوطلبان کنکور انسانی قرار میگیرد . دفترچه شماره یک (عمومی) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی، زبان عربی، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشد . دفترچه شماره دوم (اختصاصی)  برحسب آنکه گروه آزمایشی زبان انتخابی، زبان انگلیسی، آلمانی و یا فرانسه باشد شامل ۷۰ سوال اختصاصی زبان مربوطه است. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکور زبان۹۸ با پاسخنامه کلیدی کنکور زبان انگلیسی ۹۸ را دانلود کنید.

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکورزبان ۹۸ (نظام جدید)

کنکور زبان ۹۸ با رقابت بین بیش از ده هزار داوطلب در عصر روز جمعه ۱۴ تیرماه برگزار شد. دفترچه سوالات عمومی (دفترچه شماره ۱) شامل ۱۰۰ سوال است که داوطلبان باید در مدت ۷۵ دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت ۱۰۵  دقیقه به ۷۰ سوال  زبان تخصصی آن  پاسخ دهند. لازم به ذکر است دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون زبان ۹۸  دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ۹۸ زبان  بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و دفترچه تخصصی  کنکور زبان ۹۸ را دانلود کنید.

 
دانلود سوالات اختصاصی کنکور زبان ۹۸ نظام جدیدdownload icon - darsjet
دانلود سوالات عمومی کنکور زبان ۹۸ نظام جدیدdownload icon - darsjet

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور زبان ۹۸ ( نظام جدید )

در ادامه شما می توانید پاسخنامه کلیدی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید) را که توسط سازمان سنجش منتشر شده است دانلود کنید.

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید)download icon - darsjet

در ادامه به بررسی هر یک از دروس در کنکور زبان ۹۸ نظام جدید میپردازیم:

ادبیات فارسی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید)

زبان و ادبیات فارسی با ضریب چهار بالاترین ضریب را در میان سوالات عمومی کنکور سراسری دارد. از این رو می‌توان گفت ادبیات اثرگذارترین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور است. در کنکور سراسری ۹۸ همچون سال‌های گذشته ۲۵ سوال از ۱۰۰ سوال دروس عمومی مربوط به ادبیات است و مدت زمان تقریبی پاسخگویی بدین سوالات بنا  بر آنچه که روی دفترچه سوالات آمده ۱۸ دقیقه است.  در ادامه می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور زبان ۹۸ را از دید داوطلبان نشان می‌دهد.

دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی و تیر + پاسخنامه
مطالعه

دشواری ادبیات زبان 98

 

عربی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید)

 نتایج نظرسنجی از دواطلبین کنکور زبان ۹۸ در خصوص سطح سوالات عربی در کنکور زبان (نظام جدید) را می توانید به صورت نمودار مشاهده کنید. 

دشواری عربی زبان 98

 

فرهنگ و معارف اسلامی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید)

پس از بررسی دروس قبل نوبت به بررسی دینی کنکور زبان ۹۸ می‌رسد. دینی سومین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور زبان ۹۸ است که ۲۵ سوال از ۱۰۰ سوال عمومی بدان اختصاص دارد و مطابق با آنچه که بر روی دفترچه ذکر شده مدت زمان تقریبی پاسخگویی به سوالات آن ۱۷ دقیقه میباشد. معارف پس ادبیات در بین درس عمومی بیشترین ضریب یعنی ضریب ۳ را داراست. در ادامه نمودار نظرسنجی در خصوص سطح سوالات دینی کنکور زبان ۹۸ را می‌بینید.

دشواری دینی زبان 98

 

زبان عمومی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید)

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی است . از سوال ۷۵ تا ۱۰۰ دفترچه سوالات عمومی بدین درس با ضریب دو اختصاص دارد . مدت زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات آن ۲۰ دقیقه می‌باشد. در ادامه می‌توانید نموادری را مشاهده کنید که بیانگر نتایج نظر سنجی از دواطلبان کنکور زبان ۹۸ ( نظام جدید) در خصوص سطح سوالات زبان انگلیسی عمومی کنکور زبان ۹۸ است.

دشواری زبان عمومی زبان 98

 

زبان تخصصی کنکور زبان ۹۸ (نظام جدید)

زبان تخصصی کنکور زبان ۹۸ شامل ۷۰ سوال است که داوطلبان باید در مدت ۱۰۵ دقیقه به سوالات آن پاسخ دهند. سوالات زبان تخصصی در پنج بخش گرامر، واژگان، ساختار جمله، توابع زبانی و بخش reading مطرح می‌شوند.  در ادامه می‌توانید نتایج نظرسنجی از دواطبان کنکور زبان ۹۸ را در خصوص سطح سوالات زبان اختصاصی کنکور زبان ۹۸ را مشاهده کنید.

دشواری زبان تخصصی زبان 98

 

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید

کنکور ریاضی ۹۸
کنکور تجربی ۹۸
کنکور زبان ۱۴۰۰
کنکور انسانی ۹۸
کنکور هنر ۹۸ 
کنکور زبان ۹۹
کنکور زبان ۱۴۰۱

دانلود سوالات کنکور تجربی 98 به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا