سوالات کنکور

سوالات کنکور هنر ۹۹ به همراه پاسخنامه + دانلود pdf

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور هنر ۹۹ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کنکور هنر ۹۹

کنکور هنر ۹۹ در تاریخ ۲۹ مرداد ماه برگزار گردید که تعداد ۱۱۳ هزار و ۷۳۲ داوطلب در کنکور هنر ۹۹ شرکت کردند. کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری هنر ۹۹ ، می بایست پس از دریافت دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی، به سوالات مندرج در این دفترچه ها پاسخ دهند. 

سوالات کنکور هنر ۹۹

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور هر گروه آزمایشی امتحانی شامل یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. دفترچه سوالات عمومی کنکور هنر شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب ۴، زبان عربی با ضریب ۲، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب ۳ و زبان خارجی با ضریب ۲، دفترچه دوم شامل سوالات درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک، خواص مواد، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است. در ادامه این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور هنر ۹۹ (نظام جدید) همراه با پاسخنامه کلیدی جهت دانلود قرار گرفته است.

 

دانلود سوالات کنکور هنر ۹۹ همراه با کلید اولیه(نظام جدید)

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور هنر ۹۹ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور هنر ۹۹ به همراه کلید اولیه و پاسخنامه تشریحی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان نظام جدید آورده شده است.

دانلود سوالات عمومی کنکور هنر ۹۹ نظام جدیدdownload icon - darsjet
دانلود سوالات اختصاصی کنکور هنر ۹۹ نظام جدیدdownload icon - darsjet
دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور هنر ۹۹ نظام جدیدdownload icon - darsjet

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید

 کنکور هنر ۱۴۰۰
کنکور تجربی ۹۹
کنکور هنر ۹۸ 
کنکور ریاضی ۹۹
کنکور انسانی ۹۹
کنکور هنر ۱۴۰۱
کنکور زبان ۹۹

دانلود سوالات کنکور زبان 1401 همراه پاسخنامه
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا