سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱ + پاسخنامه

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور تجربی ۱۴۰۱ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور تجربی ۱۴۰۱ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۱ به همراه کلید اولیه  جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان آورده شده است.

داوطلبان کنکور تجربی پس از برگزاری آزمون در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری تجربی خود هستند . سوالات و پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی چند روز بعد از برگزاری کنکور در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و از این طریق امکان محاسبه درصد دروس و شانس قبولی را در اختیار داوطلبان تجربی قرار می دهد .

 

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۱

در کنکور ۱۴۰۱ بیشترین تعداد داوطلبان برای گروه تجربی بود. در کنکور تجربی ۱۴۰۱ ،  تعداد ۵۷۴ هزار و ۷۵۱ داوطلب در کنکور تجربی ۱۴۰۱  از طریق سایت سنجش در کنکور ثبت نام کرده اند. به نظر می رسد تعداد شرکت کنندگان در کنکور تجربی ۱۴۰۱ نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.. داوطلبان گروه آزمایشی تجربی در زمان برگزاری کنکور ۱۴۰۱ به دو دفترچه مختلف پاسخ داده اند . دفترچه اول شامل سوالات تخصصی و دفترچه دوم شامل سوالات دروس عمومی است .

دفترچه سوالات عمومی (دفترچه شماره یک) شامل ۱۰۰ سوال ادبیات فارسی،عربی، معارف و زبان انگلیسی است و در مجموع ۷۵ دقیقه وقت دارید که به این صد سوال پاسخ دهید. پس از آنکه مهلت ۷۵ دقیقه‌ای تمام شد. مراقبان جلسه دفترچه عمومی را از شما می‌گیرند و سپس دفترچه سوالات اختصاصی توزیع می‌شود.

در دفترچه اختصاصی کنکور تجربی باید ۱۷۰ سوال از درس‌های زمین‌شناسی، ریاضی، زیست شناسی، فیزیک و شیمی را در مدت زمان ۱۷۵ دقیقه جواب دهید.

 
دانلود سوالات عمومی کنکور تجربی ۱۴۰۱download icon - darsjet
دانلود دفترچه شماره ۱ سوالات اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۱download icon - darsjet
دانلود دفترچه شماره ۲ سوالات اختصاصی کنکور تجربی ۱۴۰۱download icon - darsjet

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی ۱۴۰۱

در این بخش می‌توانید پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی ۱۴۰۰ را که توسط سازمان سنجش منتشر شده دانلود کنید.

دانلود سوالات کنکور دی و تیر ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ + پاسخنامه
مطالعه
دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور تجربی ۱۴۰۱ پس از اتمام برگزاری توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید.

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا