سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ به همراه پاسخنامه

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور ریاضی۱۴۰۱ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱

در این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ همراه با پاسخنامه کلیدی جهت دانلود قرار گرفته است.

دانلود سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ همراه با کلید اولیه

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ به همراه  پاسخنامه کلیدی جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان آورده شده است.

کنکور ریاضی ۱۴۰۱ یکی از پنج گروه آزمایشی می باشد که در چند سال اخیر مرتبا از تعداد شرکت کننده ‌های آن کاسته شده  است. دفترچه سوالات کنکورریاضی ۱۴۰۱ در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکورریاضی ۱۴۰۱ در اختیار داوطلبان کنکور ریاضی قرار میگیرد . دفترچه شماره یک ( عمومی ) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشد . دفترچه شماره دوم ( اختصاصی ) شامل پنج درس می باشد که به ترتیب قرار گیری در دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۱ شامل ریاضیات، فیزیک و شیمی است. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکورریاضی ۱۴۰۱ با پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را دانلود کنید.

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ 

کنکور ریاضی ۱۴۰۱ با بیش از۱۶۴ هزار داوطلب در روز پنج‌شنبه ۱۳ تیرماه برگزار گردید. در کنکور سراسری امسال گروه ریاضی کمترین میزان داوطلب را داشت. در این بخش دفترچه سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را جهت دانلود شما عزیزان قرار داده‌ایم. دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره ۱) شامل ۱۰۰ سوال است که داوطلبان باید در مدت ۷۵ دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت ۱۷۵ دقیقه به ۱۳۵ سوال دروس تخصصی پاسخ دهند. لازم به ذکر است که دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون تجربی ۱۴۰۱ و در ساعت ۱۴ همان روز دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ۱۴۰۱ ریاضی بر روی خروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و تخصصی را دانلود کنید

دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی و تیر + پاسخنامه
مطالعه

 

دانلود فترچه سوالات عمومی کنکور ریاضی ۱۴۰۱download icon - darsjet
دانلود فترچه شماره ۱ سوالات اختصاصی کنکور ریاضی ۱۴۰۱download icon - darsjet
دانلود فترچه شماره ۲ سوالات اختصاصی کنکور ریاضی ۱۴۰۱download icon - darsjet

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی ۱۴۰۱

در این بخش می‌توانید پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ را که توسط سازمان سنجش منتشر شده دانلود کنید.

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور ریاضی ۱۴۰۱ پس از اتمام برگزاری توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید.

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا