سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور هنر ۱۴۰۱ به همراه پاسخنامه

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور هنر ۱۴۰۱ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

کنکور هنر ۱۴۰۱

در کنکور هنر ۱۴۰۱ تعداد ۱۶۱ هزار و ۳۷۵ داوطلب شرکت کردند. کلیه داوطلبان حاضر در جلسه آزمون سراسری هنر ۱۴۰۱ ، می بایست پس از دریافت دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی، به سوالات مندرج در این دفترچه ها پاسخ دهند.

سوالات کنکور هنر ۱۴۰۱

بر اساس دفترچه ثبت نام کنکور هر گروه آزمایشی امتحانی شامل یک دفترچه سوالات عمومی و یک دفترچه سوالات اختصاصی می باشد. دفترچه سوالات عمومی کنکور هنر شامل دروس ادبيات فارسی با ضریب ۴، زبان عربی با ضریب ۲، فرهنگ و معارف اسلامی با ضریب ۳ و زبان خارجی با ضریب ۲، دفترچه دوم شامل سوالات درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی فیزیک، خواص مواد، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی می باشد که ضریب آن در زیرگروه های مختلف متفاوت است. در ادامه این پست دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور هنر ۱۴۰۱ همراه با پاسخنامه کلیدی جهت دانلود قرار گرفته است.

 

دانلود سوالات کنکور هنر ۱۴۰۱ همراه با کلید اولیه

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور هنر ۱۴۰۱ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور هنر ۱۴۰۱ به همراه کلید اولیه جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان  آورده شده است.

 

دانلود سوالات عمومی کنکور هنر ۱۴۰۱download icon - darsjet
دانلود سوالات اختصاصی کنکور هنر ۱۴۰۱download icon - darsjet
دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور هنر ۱۴۰۱ پس از اتمام برگزاری توسط سازمان سنجش منتشر می شود.

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید.

دانلود سوالات کنکور زبان 1401 همراه پاسخنامه
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا