سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور هنر ۹۸ به همراه پاسخنامه + دانلود pdf 

سلام. امروز در خدمت شما هستیم با ادامه سری مقالات دانلود سوالات کنکور از وبسایت آموزشی درس جت و امروز قراره به سراغ کنکور هنر ۹۸ بریم. پس در ادامه با ما همراه باشید.

دانلود سوالات کنکور هنر ۹۸

در این پست به صورت ویژه به سولات کنکور هنر ۹۸ می پردازیم .دفترچه عمومی و همچنین دفترچه اختصاصی کنکور ریاضی ۹۸ به همراه کلید اولیه  جهت دانلود برای شما عزیزان قرار داده شده است. در این پست دفترچه سوالات و پاسخنامه عمومی و اختصاصی برای داوطلبان نظام جدید آورده شده است.

داوطلبان کنکور هنر پس از برگزاری آزمون در انتظار انتشار سوالات و پاسخنامه کنکور سراسری هنر خود هستند . سوالات و پاسخنامه کلیدی کنکور هنر چند روز بعد از برگزاری کنکور در سایت سازمان سنجش به نشانی sanjesh.org منتشر می شود و از این طریق امکان محاسبه درصد دروس و شانس قبولی را در اختیار داوطلبان هنر قرار می دهد .

 

داوطلبایی که می خوان کنکور سراسری هنر شرکت کنن قبل از برگزاری آزمون سراسری پیگیر دانلود نمونه سوالات کنکور هستن . چون با دانلود این نمونه سوالات هم با روند نمونه سوالات آشنا میشن و هم می تونن به نوعی قبل شرکت تو کنکور هنر ، سوالا رو برای خودشون شبیه سازی کنن .

دانلود نمونه سوالای کنکور هنر ۹۸ و بررسی سوالای اون خیلی به داوطلبا کمک می کنه . اونا با بررسی هر درس می تونن خودشون رو محک بزنن و نقاط ضعف و قوتشون رو متوجه بشن . برای همین ما تو ادامه این مقاله نمونه سوالات کنکور هنر سال ۹۸ رو با پاسخنامش گذاشتیم . پس اگه شما هم میخواین خودتون رو قبل از شرکت تو کنکور محک بزنین تا ادامه این مقاله با ما همراه باشین چون براتون یک دسترسی راحت به این نمونه سوالات گذاشتیم .

خیلی از داوطلبایی که برای کنکور هنر حسابی خوندن برای این که دستشون بیاد که تو کدوم درسا ضعف دارن و تو کدوم درسا خوب جواب گرفتن دنبال اینن که نمونه سوالات کنکور سالای قبل رو دانلود کنن و خودشون از خودشون آزمون بگیرین جوری که انگار سر جلسه کنکور واقعی نشستن . بعدشم جوابایی که دادن رو با پاسخنامه کنکور هنر ۹۸ مقایسه کنن .

با دانلود نمونه سوالات کنکور هنر ۹۸ و بررسی درس به درس سوالا هم یک مقدار از استرسشونو می تونن کم کنن هم این که می تونن حواسشونو به زمان بندی هر درس بیشتر جمع کنن و ببینن آیا می تونن به هر درس طبق همون زمان بندی که داره جواب بدن . ​برای همین ما در ادامه لینک نمونه سواالات کنکور ۹۸ رو با پاسخنامه کلیدی گذاشتیم .

سوالات کنکور هنر 99 به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

در انتهای پست سوالات کنکور هنر ۹۸ با پاسخنامه تشریحی در مورد تعداد سوال و سایر اطلاعات دفترچه کنکور هنر۹۸ به طور مفصل توضیح داده شده است که در این بخش به توضیحات کوتاهی در مورد دفترچه سوالات کنکور ۹۸هنر می پردازیم . دفترچه سوالات کنکورهنر ۹۸ در دو قسمت برای داوطلبان آماده می‌شود که که در جلسه کنکور در بخش نخست سوالات دفترچه عمومی کنکورهنر ۹۸ در اختیار داوطلبان کنکور هنرقرار میگیرد. دفترچه شماره یک ( عمومی ) شامل چهار درس عمومی می باشد که این درس ها به ترتیب دفترچه شامل زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فرهنگ و معارف اسلامی و زبان انگلیسی می باشد . دفترچه شماره دوم ( اختصاصی ) شامل ۷ درس به ترتیب : درک عمومی هنر، درک عمومی ریاضی-فیزیک، ترسیم فنی، خلاقیت تصویری و تجسمی، خلاقیت نمایشی، خلاقیت موسیقی و خواص۲ مواد می‌باشد. در ادامه می توانید دفترچه سوالات کنکورهنر۹۸ را دانلود کنید.

 

دانلود دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکورهنر ۹۸ ( نظام جدید)

کنکور هنر ۹۸ با رقابت بین بیست و پنج هزار داوطلب درعصر روز پنج‌شنبه سیزدهم تیرماه برگزار شد. دفترچه سوالات عمومی ( دفترچه شماره ۱) شامل ۱۰۰ سوال است که داوطلبان باید در مدت ۷۵ دقیقه بدان پاسخ دهند. پس از اتمام مهلت پاسخگویی، دفترچه سوالات تخصصی توزیع می‌شود که دواطللبان باید در مدت ۱۶۵ دقیقه به ۱۶۰ سوال دروس تخصصی پاسخ دهند. لازم به ذکر است دو دفترچه سوال همراه با یک برگه پاسخنامه هستند. ساعاتی پس از برگزاری آزمون هنر ۹۸ و در دفترچه سوالات عمومی و اختصاصی کنکور ۹۸ هنر بر روی خروجی سایت سازمان سنجش قرار گرفت که در ادامه می توانید دفترچه سوالات عمومی و تخصصی را برای هر دو نظام آموزشی ( نظام جدید) دانلود کنید.

دانلود سوالات اختصاصی کنکور هنر ۹۸ نظام جدیدdownload icon - darsjet
دانلود سوالات عمومی کنکور هنر ۹۸ نظام جدیدdownload icon - darsjet

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

دانلود پاسخنامه کلیدی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )download icon - darsjet

در ادامه به بررسی هر یک از دروس در کنکور هنر ۹۸ نظام جدید میپردازیم:

ادبیات فارسی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

زبان و ادبیات فارسی با ضریب چهار بالاترین ضریب را در میان سوالات عمومی کنکور سراسری دارد. از این رو می‌توان گفت ادبیات اثرگذارترین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور است. در کنکور سراسری ۹۸ همچون سال‌های گذشته ۲۵ سوال از ۱۰۰ سوال دروس عمومی مربوط به ادبیات است و مدت زمان تقریبی پاسخگویی بدین سوالات بنا  بر آنچه که روی دفترچه سوالات آمده ۱۸ دقیقه است.  در ادامه می توانید نموداری را مشاهده کنید که میزان دشواری سوالات ادبیات کنکور هنر ۹۸ را از دید داوطلبان نشان می‌دهد. در نمودار نتایج نظرسنجی از دواطلبان نظام جدید آورده شده است.

دشواری ادبیات هنر 98

 

زبان عربی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

عربی همچون زبان انگلیسی در میان دروس عمومی ضریب دو را داراست . نتایج نظرسنجی از دواطلبین کنکور هنر ۹۸ در خصوص سطح سوالات عربی در کنکور هنر (نظام جدید) را می توانید مشاهده کنید. 

دشواری عربی هنر 98

فرهنگ و معارف اسلامی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

پس از بررسی دروس قبل نوبت به بررسی دینی کنکور هنر ۹۸ می‌رسد. دینی سومین درس در دفترچه سوالات عمومی کنکور هنر ۹۸ است که ۲۵ سوال از ۱۰۰ سوال عمومی بدان اختصاص دارد و مطابق با آنچه که بر روی دفترچه ذکر شده مدت زمان تقریبی پاسخگویی به سوالات آن ۱۷ دقیقه میباشد. معارف پس ادبیات در بین درس عمومی بیشترین ضریب یعنی ضریب ۳ را داراست. در ادامه نمودار نظرسنجی در خصوص سطح سوالات دینی کنکور هنر ۹۸ را مشاهده می کنید.

دشواری دینی هنر 98

زبان انگلیسی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید)

زبان انگلیسی آخرین درس دفترچه سوالات عمومی است . از سوال ۷۵ تا ۱۰۰ دفترچه سوالات عمومی بدین درس با ضریب دو اختصاص دارد . مدت زمان پیشنهادی پاسخگویی به سوالات آن ۲۰ دقیقه می‌باشد. در ادامه می‌توانید نموادری را مشاهده کنید که بیانگر نتایج نظر سنجی از دواطلبان کنکور هنر ۹۸ (نظام جدید) در خصوص سطح سوالات زبان کنکور هنر است.

دشواری زبان هنر 98

درک عمومی هنر کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

درک عمومی هنر اولیت درس از سوالات دفترچه اختصاصی کنکور هنر است. این درس ۳۰ سوال از ۱۶۵  سوال تخصصی کنکور هنر را به خود اختصاص می دهد که به دواطلبین پیشنهاد شده که در مدت زمان تقریبی ۲۵ دقیقه به سوالات آن پاسخ گویند. در ادامه نتایج نظر سنجی میزان دشواری این درس که توسط داوطلبان پاسخ داده شده است را می توانید مشاهده کنید.

دشواری درک عمومی هنر کنکور هنر 98

 

درک عمومی ریاضی – فیزیک کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

درک عمومی ریاضی – فیزیک با سی سوال و مدت زمان پیشنهادی ۴۰ دقیقه برای پاسخگویی دومین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور هنر ۹۸ است. بیشترین مدت زمان پاسخگویی در آزمون به این درس اختصاص دارد. در نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص میزان دشواری سوالات درک عمومی ریاضی – فیزیک کنکور هنر ۹۸ می توانید مشاهده کنید.

دشواری ریاضی و فیزیک هنر 98

 

ترسیم فنی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

 ترسیم فنی در کنکور هنر ۹۸ شامل ۲۰ سوال است و مدت زمان پیشنهادی برای پاسخ دادن به سوالات آن ۲۶ دقیقه در نظر گرفته شده است. در نمودارهای زیر می توانید نتایج نظرسنجی در خصوص سوالات ترسیم فنی کنکور هنر ۹۸ را مشاهده کنید.

دشواری ترسیم فنی هنر 98

خلاقیت تصویری و تجسمی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

خلاقیت تصویری و تجسمی با ۲۰ سوال و مدت زمان پیشنهادی ۲۴ دقیقه برای پاسخگویی چهارمین درس در دفترچه سوالات تخصصی کنکور هنر ۹۸ است. در نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص سطح سوالات خلاقیت تصویری و تجسمی کنکور هنر ۹۸ از نظر میزان سادگی و یا سختی سوالات می توانید مشاهده کنید.

دشواری خلاقیت تصویری هنر 98

خلاقیت نمایشی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید)

خلاقیت نمایشی کنکور هنر۹۸  شامل بیست سوال است و مدت زمان پیشنهادی برای پاسخگویی به سوالات آن بر روی دفترچه  ۱۳ دقیقه ذکر شده  است. در نمودار زیر نتایج نظرسنجی از داوطلبین را در خصوص میزان دشواری سوالات خلاقیت نمایشی کنکور هنر ۹۸  می توانید مشاهده کنید.

دشواری خلاقیت نمایشی هنر 98

خلاقیت موسیقی کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

خلاقیت موسیقی کنکور هنر۹۸  شامل بیست سوال است و مدت زمان پیشنهادی برای پاسخگویی به سوالات آن بر روی دفترچه  ۲۰ دقیقه ذکر شده  است. در نمودارهای زیر می توانید نتایج نظرسنجی در خصوص دشواری سوالات خلاقیت موسیقی کنکور هنر ۹۸ را مشاهده کنید.

 

دشواری خلاقیت موسیقی هنر 98

خواص مواد کنکور هنر ۹۸ ( نظام جدید )

خواص مواد آخرین درس از دفترچه سوالات کنکور هنر است با بیست سوال و مدت زمان پیشنهادی ۱۷ دقیقه برای پاسخ دادن به سوالات آن. در نمودارهای زیر می توانید نتایج نظرسنجی در خصوص دشواری سوالات خواص مواد کنکور هنر ۹۸ را مشاهده کنید.

دشواری خواص مواد هنر 98

خب ممنون از اینکه تا اینجا با ما همراه بودید در ادامه لینک بخش سوالات کنکور رو گذاشتیم که دانلود کنید و  با حل سوالات کنکور با نحوه طرح سوالات  و  دیدگاه طراح سوالات آشنا بشید و با تسلط هر چه بیشتر سر کنکور حاضر بشید.

 

سوالات کنکور تجربی 99 به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا