سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی و تیر + پاسخنامه

سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته تجربی در این صفحه برای دانش آموزان به همراه پاسخ آن قرار داده شده است. دانش آموزان کنکوری می توانند با مشاهده این سوالات، از سختی، نوع آزمون ها و پرسش های آن آگاه شده و خود را برای آن آماده کنند.

اگر شما هم جزو کسانی هستید که در رشته تجربی درس می خوانید، حتما خود را برای کنکور آماده می کنید. این آزمون یکی از مهم ترین و سرنوشت سازترین امتحاناتی است که هر دانش آموز باید به آن توجه کند. در کنار مرور مطالب و تکرار و تمرین آنها، برای آنکه بتوانید برای چنین آزمونی آمادگی بالایی داشته باشید، لازم است نمونه سوالاتی که مشابه آن هستند را مطالعه کرده و تلاش کنید با سبک سوالات آن آشنا شوید.

یکی از بهترین منابع برای انجام چنین کاری، سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته تجربی است که در این بخش می خواهیم آنها را برای شما داوطلبان عزیز ارائه کنیم. این آزمون توسط تیم طراح سوالات کنکوری ساخته شده است و می تواند شما را با نوع سوالات، راه حل ها و سختی آن به خوبی آشنا کند.

دانلود سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه تجربی۱۴۰۲ با پاسخنامه

سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته تجربی با توجه به تغییراتی که در کنکور سراسری امسال رخ داده است، سریع تر از گذشته در دسترس قرار دارد. همانطور که می دانید، کنکور از سال ۱۴۰۲ به بعد، به صورت دو بار در سال برگزار می شود. دانش آموزان می توانند با شرکت در هردو آزمون، آمادگی خود را برای این آزمون بالاتر برده و در نهایت، نمره بالاتری که در هر آزمون دریافت کرده اند، درنظر گرفته می شود.

سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ از منابع خاصی تشکیل شده است که شامل موارد زیر می باشند:

  • سوالات عمومی: از سال ۱۴۰۲ به بعد، تغییراتی در کنکور اعمال شده است که از آن جمله می توان به حذف دروس عمومی، تغییر ضرایب و شیوه برگزاری آزمون ها و زیر گروه ها اشاره کرد. بنابراین دانش آموزان دیگر نیازی به حل سوالات عمومی نداشته و می توانند از آنها با توجه به سابقه تحصیلی خود استفاده کنند.
  • سوالات تخصصی: اصلی ترین سوالاتی که برای کنکور ارائه می شود، شامل سوالات تخصصی هستند که شامل ۵ درس می باشند. این دروس شامل زمین شناسی، زیست شناسی، ریاضیات، فیزیک و شیمی است.
سوالات کنکور ریاضی 99 به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

دانلود دفترچه سوالات کنکور دی ماه تجربی ۱۴۰۲ با پاسخنامه

برای دانلود سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته تجربی که در نوبت دی ماه برگزار شده است، فایل PDF این سوالات در ادامه ارائه شده اند. قابل ذکر است که این فایل ها از سوی سازمان سنجش ارائه نشده اند ولی داوطلبان می توانند با توجه به دفترچه سوالات خاص خود، کلید سوالات دفترچه خود را در سایت سنجش مشاهده کنند. شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت این فایل ها از لینک زیر اقدام کنید:

دانلود دفترچه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه
سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول (زیست شناسی) سوالات اختصاصی دفترچه اول (زیست شناسی)
سوالات اختصاصی دفترچه دوم (فیزیک و شیمی) سوالات اختصاصی دفترچه اول (فیزیک و شیمی)
سوالات اختصاصی دفترچه سوم (ریاضی و زمین شناسی) سوالات اختصاصی دفترچه سوم (ریاضی و زمین شناسی)
سوالات اختصاصی بهیاری سوالات اختصاصی بهیاری

لینک دانلود پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۲

برای آنکه بتوانید سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته تجربی را استفاده کنید، می بایست این سوالات را از وب سایت سازمان سنجش دریافت کنید. با این حال، بنابر رویه ای که این سازمان در پیش گرفته است، شما نمی توانید سوالات آزمون کنکور سال ۱۴۰۲ را از سایت سنجش بیابید و احتمال آنکه این سوالات در مرداد ماه منتشر شوند وجود دارد. ما در این صفحه، نمونه سوالات این آزمون را به صورت تصویر برداری شده قرار داده‌ایم که می‌توانید آنها را از لینک زیر دریافت نمایید.

کلید سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ نوبت اول
پاسخنامه سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه
دانلود پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی ماه داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۲ دی ماه خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲

در صورتی که دانش آموزان پس از انتشار کلید، ابهاماتی را در سوالات کنکوری مشاهده کرده باشند، می توانند آن را از طریق سایت سنجش به اطلاع مسئولین برسانند. برای انجام چنین کاری، می توانید به این لینک مراجعه کرده و با ثبت نام در سایت، درج نام آزمون و درخواست خود، آن را پیگیری کنید.

جمع بندی

دانش آموزان کنکوری در هر رشته ای که حضور دارند، باید یکبار اقدام به مرور سوالات و پاسخ های آزمون کنکور سال های گذشته بنمایند. یکی از بهترین منابع برای انجام چنین کاری، کنکور سال ۱۴۰۲ در نوبت دی ماه است که جدیدترین و نزدیک ترین منبع سوالی را برای کنکور نوبت دوم در تیر ماه ارائه خواهد کرد.

سوالات کنکور زبان 1400به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

سوالات متداول

  • آیا امکان ثبت اعتراض به سوالات و پاسخنامه کنکور تجربی ۱۴۰۲ وجود دارد؟

بله پس از انتشار سوالات و پاسخنامه آن ها، سازمان سنجش مهلتی را برای ثبت اعتراض در مورد سوالات و پاسخنامه آن ها در نظر می گیرد. در این زمان می توانید به سایت سنجش مراجعه کنید و اعتراض خود را ثبت نمایید.

  • پاسخنامه و سوالات کنکور ۱۴۰۲ چه زمانی منتشر می شوند؟

سوالات کنکور تجربی ۱۴۰۲ معمولا یک ساعت پس از برگزاری کنکور و اتمام آن و پاسخنامه کنکور نیز معمولا چند روز پس از برگزاری کنکور منتشر می گردد.

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا