نهم

کامل ترین جواب فعالیت کلاسی صفحه ۴۰ پیام های آسمانی نهم

سلام خدمت همه دانش آموزان و همراهان سایت درس جت. در این نوشته با جواب فعالیت کلاسی صفحه ۴۰ پیام های آسمانی نهم همراه شما هستیم.

جواب فعالیت کلاسی صفحه ۴۰ پیام های آسمانی نهم

با کمک اعضای گروه و با توجه به آنچه که در خصوص زندگی حضرت محمد (ص) می دانید، نمونه هایی از ایستادگی آن حضرت در برابر عقاید باطل را بیان کنید.

با توجه به گستردگی و تأثیرگذاری خرافات در دوران جاهلیت، پیامبر گرامی اسلام، صلّی‌الله‌علیه وآله، در طول حیات پر برکت خود، به پاکسازی افکار و باورهای خرافی پرداخت؛ البته مبارزه جدی و مداوم ایشان با این افکار در دوره بعثت او آغاز شد.

این مبارزات در قالب‌های مختلف، از جمله توسعه حیات فکری و عقلانی جامعه، به انجام رسیده است. پیامبر اکرم، صلّی‌الله‌علیه وآله، برای ارتقاء سطح افکار و اندیشه‌ها، تلاش نمود تا مردم به درستی بیندیشند و توانمند شوند حقیقت را از خرافه تمییز دهند.

کامل ترین معنی درس پیدای پنهان فارسی نهم + معنی کلمات
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا