نهم

کامل ترین جواب جمع اوری اطلاعات صفحه ۱۵۰ علوم نهم

سلام خدمت همه دانش آموزان و همراهان سایت درس جت. در این نوشته با جواب جمع اوری اطلاعات صفحه ۱۵۰ علوم نهم همراه شما هستیم.

جواب جمع اوری اطلاعات صفحه ۱۵۰ علوم نهم

در مورد گروه های مختلف عنکبوتیان (عنکبوت، رتیل، عقرب و کنه) اطلاعاتی را جمع آوری و گزارش آن را در کلاس ارائه کنید.

عنکبوت‌ها: برخی از آنها دارای سم هستند، بدون کرک، تار تولید می‌کنند، حرکت کمی دارند، سر و سینه و شکم دارند ولی سر و سینه آنها با هم تلفیق شده‌اند (دو قسمتی: سر و سینه + شکم)، بدون شاخک اما در جلوی سر یک جفت گیره (کلیسر) دارند.

رتیل: به طور معمول سمی نیستند، دارای کرک‌های چشمگیر هستند، سه قسمت مشخص دارند و تار تولید نمی‌کنند. آن‌ها دارای حرکت فعال و تحریک زیادی می‌باشند.

عقرب: جزء عنکبوت‌های خطرناک محسوب می‌شود، دارای سم می‌باشد و چهار جفت پا دارد که پای جلویی به گیره تبدیل شده است. بدن آن به صورت خمیده است و دارای کیسه زهری است.

کنه: به عنوان اعضای خانواده عنکبوتیان شناخته می‌شوند، ابعاد کوچکی دارند و از طریق جذب خون موجودات تغذیه می‌کنند. در ساختار بدن کنه‌ها، سر و سینه و شکم با یکدیگر تلفیق شده و بدنی یکپارچه دارند. آنها بدون شاخک بوده و به دو نوع سخت و نرم تقسیم می‌شوند.

جامع ترین سوالات متن درس ۲ علوم نهم
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا