سوالات کنکور

دانلود سوالات کنکور دی و تیر ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ + پاسخنامه

سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی در نوبت دی ماه برای دانش آموزان در این صفحه قرار گرفته است. شما کاربران می توانید با مشاهده محتوای این بخش، به دریافت پاسخنامه و دانلود فایل دفترچه اقدام نمایید. این آزمون در قالب دو دفترچه و در بازه زمانی ۱۶۰ دقیقه انجام شده است.

سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی یکی از بهترین منابع برای آماده سازی دانش آموزان کنکوری می باشد. هرساله با برگزاری آزمون‌ های سراسری، محتوای این آزمون ها به صورت عمومی از سایت سنجش منتشر شده و کلید آن نیز ارائه می گردند. این امتحانات در قالب فایل های pdf ارائه شده و دانش آموزان می توانند با مشاهده آنها، با نوع سوالات بیشتر آشنا شوند. اگر شما هم جزو کسانی هستید که قصد دارید در چنین آزمون هایی شرکت کنید، می بایست حتما نیم نگاهی به این موضوعات داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی بپردازیم.

دانلود سوالات کنکور دی ماه و تیر ماه ریاضی ۱۴۰۲ با پاسخنامه

برای کسانی که می خواهند جهت آمادگی برای آزمون کنکور سال ۱۴۰۲ تمرین کنند، استفاده از سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی گزینه بسیار مناسبی خواهد بود. این نمونه سوالات هرساله یک بار ارائه می شوند، با این حال در سال ۱۴۰۲ با اجرای قانون جدید، کنکور ۲ مرتبه در سال برگزار می شود. بنابراین دانش آموزان می توانند به ۲ مدل طراحی سوالات دسترسی داشته باشید. با توجه به برگزاری اولین بخش از آزمون کنکور در دی ماه سال ۱۴۰۱، اکنون امکان دسترسی به سوالات آن وجود دارد.

سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲ با توجه به تغییراتی که در کنکور امسال و از سال ۱۳۹۸ به بعد ایجاد شده است، شامل بودجه بندی خاصی است که عبارتند از:

  • دروس عمومی: این دروس با توجه به قانون جدید کنکور حذف شده و جای خود را به تاثیر سوابق تحصیلی با یک ضریب داده اند. این تاثیر با ضریب کاملا مثبت ۳۰ درصد با توجه به معدل سال سوم متوسطه دوم اعمال می گردد.
  • دروس تخصصی: به طور کلی، کنکور ریاضی ۱۴۰۲ شامل سوالاتی از ۳ درس تخصصی ریاضی، فیزیکی و شیمی است.
سوالات کنکور انسانی 99 به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

 دانلود دفترچه سوالات کنکور دی ماه انسانی ۱۴۰۲ با پاسخنامه

اگر می خواهید برای آمادگی بیشتر جهت کنکور اقدام کنید، ما به شما پیشنهاد می کنیم از نمونه سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی استفاده نمایید. بهترین پیشنهاد، استفاده از دفترچه سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲ در نوبت دی ماه است. همچنین در صورت استفاده از دفترچه سوالات ۱۴۰۱ به قبل، می بایست صرفا سوالات تخصصی این بخش ها را درنظر داشته باشید. همچنین شما می توانید پاسخنامه کنکور ریاضی ۱۴۰۲ را به صورت تالیف شده از سوی اساتید برتر موسسات آموزشی و یا به صورت کلید های ارائه شده توسط سازمان سنجش بدست آورید.

دانلود دفترچه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ نوبت اول دی ماه
سوالات کنکور داخل کشور سوالات کنکور خارج از کشور
سوالات اختصاصی دفترچه اول (ریاضیات) سوالات اختصاصی دفترچه اول (ریاضیات)
سوالات اختصاصی دفترچه دوم (فیزیک و شیمی) سوالات اختصاصی دفترچه دوم (فیزیک و شیمی)

دانلود پاسخنامه کلیدی و تشریحی کنکور ریاضی ۱۴۰۲ نوبت دی ماه

داوطلبین می توانند برای مشاهده کلید (جواب) سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضیاز طریق لینک زیر اقدام کنند. همچنین قابل ذکر است که شما دانش آموزان می توانید از طریق حل سوالاتی که توسط اساتید ارائه شده اند، برای رسیدن به پاسخ این پرسش ها اقدام کرده و از آن به عنوان حل تمرین و آمادگی بیشتر برای آزمون نیز بهره مند شوید. در لینک زیر، تنها جواب هر پرسش قرار داده شده است و هر داوطلب باید با توجه به نوع دفترچه سوالی که دریافت نموده است، پاسخ ها را مشاهده نماید.

کلید سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ دی ماه
پاسخنامه سوالات کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ داخل کشور
دانلود پاسخنامه کنکور ریاضی و فیزیک ۱۴۰۲ خارج کشور

اعتراض به سوالات کنکور ریاضی ۱۴۰۲

در صورتی که دانش آموزان پس از انتشار کلید، ابهاماتی را در سوالات کنکوری مشاهده کرده باشند، می توانند آن را از طریق سایت سنجش به اطلاع مسئولین برسانند. برای انجام چنین کاری، می توانید به این لینک مراجعه کرده و با ثبت نام در سایت، درج نام آزمون و درخواست خود، آن را پیگیری کنید.

جمع بندی

در یک جمع بندی کلی راجع به سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی می بایست به این نکته اشاره کرد که این آزمون در سال ۱۴۰۲، دو مرتبه برگزار می شود. اکنون دانش آموزان می توانند برای دریافت دفترچه آزمون و پاسخ آن در نوبت دی ماه از طریق لینک های قرار داده شده در این صفحه اقدام کنند.

دانلود سوالات کنکور زبان 98 به همراه پاسخنامه + دانلود pdf
مطالعه

سوالات متداول

از جمله پرسش های متداولی که ممکن است کاربران در خصوص سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی داشته باشند، می توان گفت:

  • سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی شامل چه دروسی است؟

با توجه به توضیحاتی که در متن ارائه شد، سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی شامل دروس ریاضی از جمله ریاضی، گسسته، حسابان و هندسه، دروس فیزیک دهم، یازدهم و دوازدهم و نیز شیمی می باشند.

  • پاسخ سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی چیست؟

سازمان سنجش هرساله پاسخ سوالات کنکور ریاضی را به صورت کلید برای داوطلبان ارائه می کند که می توانید در این صفحه آن را نیز دریافت کنید.

  • سوالات کنکور ۱۴۰۲ رشته ریاضی از چند بخش و چه تعداد سوال تشکیل شده است؟

سوالات از ۳ درس تخصصی بوده و دروس عمومی حذف شده اند. آزمون در قالب دو دفترچه (ریاضی + فیزیکی و شیمی) انجام می شود. تعداد سوالات برای سه درس ریاضی، فیزیکی و شیمی به ترتیب ۵۵ (۸۵ دقیقه)، ۴۵ (۵۵ دقیقه) و نیز ۳۵ (۳۵ دقیقه) می باشد.

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا