نمونه سوال امتحانیامتحان نهاییریاضی

سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته + پاسخنامه + بارم بندی

سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته سال های گذشته و بررسی آنها به شما کمک می نماید تا در امتحانات نهایی که طی سه نوبت دی، خرداد و شهریور برگزار می شوند، موفق ظاهر شوید. لازم به ذکر است که تمام دانش آموزان پایه دوازدهم لازم است تا در امتحانات نهایی خرداد ماه که به صورت سراسری و کشوری برگزار می شوند شرکت نمایند. برای شرکت در این آزمون نیاز به آمادگی است که با بررسی سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته می توان به آن دست یافت.

بر اساس بارم بندی که آموزش و پرورش برای هر فصل در ریاضیات گسسته تعیین نموده است، میزان انتظارات از دبیران نیز مشخص می شود. لذا آنها متوجه می شوند که تا چه حد باید روی جزئیات بیان شده در فصل ها زمان سپری نمایند.

بارم بندی سوالات نهایی ریاضیات گسسته

بارم بندی سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته در دوره اول، دوم، شهریور و دی ماه به شرح زیر می باشد.

بارم بندی درس ریاضیات گسسته دوازدهم ریاضی
فصل محدوده فصل نوبت اول نوبت دوم شهریور و دی
۱ کل ۱۵ ۵ ۷
۲ تا صفحه ۴۲ ۵ ۲ ۶
صفحه ۴۲ به بعد _ ۵
۳ کل ۸ ۷
جمع ۲۰ ۲۰ ۲۰

دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضی گسسته

یکی از دروسی که اغلب دانش آموزان با مباحث و مطالبی که در آن ارائه شده است، دغدغه دارند، درس ریاضیات گسسته می باشد. در واقع یادگیری مباحث درس ریاضی گسسته را سخت و دشوار می دانند. یکی از مهمترین دلایلی که ذهن دانش آموزان را جهت یادگیری این درس، آشفته کرده است، عدم آشنایی با نحوه حل سوالات و راه حل های گوناگون جهت حل مسائل ریاضی گسسته می باشد.

با توجه به اهمیت این موضوع، در این مطلب قصد داریم نمونه سوال امتحان نهایی ریاضیات گسسته را به اشتراک بگذاریم. در ادامه تعدادی فایل نمونه برای شما عزیزان قرار داده ایم و شما می توانید به دانلود سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته جهت کسب آمادگی بیشتر برای شرکت در امتحانات، بپردازید.

نمونه سوال امتحانی عربی یازدهم نوبت اول + نوبت دوم + پاسخنامه
مطالعه
تاریخ برگزاریدانلود سوالات + پاسخنامه
دی ۹۷دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
خرداد ۹۸دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
شهریور ۹۸دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
دی ۹۸? دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
خرداد ۹۹دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
شهریور ۹۹دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
دی ۹۹دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
خرداد ۱۴۰۰دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
شهریور ۱۴۰۰? دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
دی ۱۴۰۰دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
خرداد ۱۴۰۱دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
شهریور ۱۴۰۱? دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
دی ۱۴۰۱دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه
خرداد ۱۴۰۲? دانلود نمونه سوال به همراه پاسخنامه

 

جمع بندی

با دانلود و حل نمونه سوال امتحان نهایی ریاضیات گسسته می توانید خود را برای امتحانات آماده کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که حل این نمونه سوالات، تمرین بسیار خوبی جهت آمادگی داشتن برای حضور در امتحانات نهایی می باشد. همچنین با حل نمونه سوالات امتحان نهایی گسسته، می توانید نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی کرده و با مرور آن ها، بتوانید در امتحانات نهایی نمره مطلوبی را به دست بیاورید.

در ادامه لینک سایر نمونه سوالات امتحان نهایی پایه دوازدهم را برای شما قرار دادیم تا بتوانید با استفاده از آن ها بیشترین بازدهی را در امتحانات نهایی داشته باشید.

سوالات متداول

۱- چه روشی جهت موفقیت در آزمون امتحان نهایی ریاضی گسسته موثر می باشد؟

برای موفقیت در آزمون امتحان نهایی ریاضی گسسته، می توانید به مرور مطالب بپردازید. همچنین بهتر است نمونه سوال امتحان نهایی ریاضیات گسسته را دانلود کرده و به حل آن ها بپردازید. به طور کلی حل مسائل، تمرین و مرور مطالب، مهمترین عواملی هستند که می توانند موجب موفقیت شما در آزمون امتحان نهایی ریاضی گسسته شوند.

۲- نحوه بارم بندی سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته در هر دوره به چه صورت می باشد؟

بارم بندی سوالات امتحان نهایی گسسته همانطور که در این مقاله اعلام کرده ایم، در نوبت خرداد ماه نسبت به نوبت شهریور و دی ماه متفاوت است.

۳- به نظر شما با مرور کردن نمونه سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته می توانم در آزمون موفق شوم؟

بله، مرور نمونه سوالات امتحان نهایی ریاضیات گسسته سال های گذشته، یکی از مهمترین پارامتر هایی است که می تواند باعث موفقیت شما در آزمون شود.

دانلود سوالات امتحان نهایی فارسی دوازدهم + پاسخنامه
مطالعه

تیم تولید محتوای درس جت

وبسایت درس جت از به روزترین وبسایت ها و مراجع درسی قبل از دانشگاه میباشد که کار خود را از بهمن ماه سال 1400 آغاز کرد و هدف ما از تاسیس وبسایت درس جت این است که هر آنچه که یک دانش آموز کنکوری به آن نیاز دارد دارد را در این سایت به صورت کامل و با بهترین کیفیت فراهم کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا